چطور يك برج خنك كننده بخريم؟

همه چيز درباره ميني چيلر ها

چطور يك برج خنك كننده بخريم؟

۱۳ بازديد

بهترين روش انتخاب برج خنك كن

همانطور كه ميدانيد برج هاي خنك كننده از مهم ترين و در عين حال خاص ترين سيستم هاي خنك ننده در ايران هستند كه با قابليت هاي بسيار متنوعي توليد و روانه بازار شده اند. از مهم ترين ويژگي هاي اين محصولات را بايد اين موضوع دانست كه اكثر شركت هاي توليدي، تلاش مي كنند تا اين محصولات را متناسب با نياز هاي مصرف كننده طراحي و توليد كنند. از اين رو، شما مي توانيد با بيان نياز هاي خود، سفارش ساخت يك برج خنك كننده مناسب با نياز هاي خود را بدهيد. خانه تاسيسات به عنوان بزرگترين و كاملترين فروشگاه اينترنتي تاسيسات ساختماني در ايران افتخار دارد كه به فروش انواع برج هاي خنك كننده در ايران بپردازد. شما مي توانيد با تماس با مشاورين خانه تاسيسات، مسير صحيحي را براي انتخاب محصولات مورد نياز خود در پيش بگيريد.

برج هاي حنك كننده يكي از با اهميت ترين انواع زيرساخت هاي تاسيساتي به شمار مي رود كه وظيفه تامين و كنترل دما را بر عهده دارند. اين برج ها با داشتن مصرف صنعتي همواره براي كارفرمايان و صاحبان صنايع مختلف مهم بودند و با توجه به نياز و نوع مصرف هر نوع صنعت مورد بررسي و استفاده قرار گرفته اند. يكي از نكاتي كه در بهره مندي از مزاياي اين نوع از سيستم ها بسيار مهم است، موضوع چگونگي انتخاب برج خنك كننده است كه همواره از اساسي ترين مسائل به شمار مي رود. داشتن آگاهي دقيق نسبت به سيستم مورد نياز و فضايي كه قرار است برج در آن قرار بگيرد و فضايي كه قرار است تامين دما شود، بايد به صورت كامل و دقيق بررسي شود. از سوي ديگر لازم است تا با داشتن اطلاعات اوليه از انواع اين برج ها و همچنين بهره مندي از مشاوران مجرب در انتخاب نوع سيستم، بهترين انتخاب و خريد اتفاق بيفتد تا علاوه بر بهره مندي از اين برج ها، هزينه هاي اقتصادي به درست و صحيح در راستاي ايجاد زيرساخت هاي تاسيساتي مورد استفاده قرار بگيرد.

 

روش انتخاب برج خنك كن

انتخاب كولينگ تاور چگونه است؟

انتخاب كولينگ تاور و نحوه انتخاب برج خنك كن مناسب صنعتي، از جمله مهم ترين مواردي است كه كارفرمايان معمولا در اين زمينه با مشكل روبرو مي شوند. براي چگونگي انتخاب لازم به اين موارد توجه شود.

 انتخاب نوع برج خنك كننده: اولين مرحله از فرآيند انتخاب و به كارگيري كولينگ تاور مربوط به تعيين نوع مناسب جهت كاربري صنعتي است. يعني كه دقيقا قرار است كه اين دستگاه ها براي چه محيط و كاري مورد استفاده قرار بگيرند. استفاده از برج هاي خنك كن بطري شكل، به دليل اشكال هاي فراوان و راندمان بسيار پايين، در اكثر كشور هاي پپيشرفته منسوخ شده است و به جاي آن از برجهاي خنك كن مكعبي شكل و كانتر فلو استفاده مي گردد. كولينگ تاورهاي جريان مخالف(كانتر فلو) مكعبي شكل به خاطر داشتن سازه مستحكم و طراحي دقيق مهندسي شده، امكان استفاده از گيربكس را براي كارفرما فراهم كرده اند. از مهم ترين ويژگي آن ها تعميرات و نگهداري بسيار راحت تر و خرابي بسيار كمتر اين مدل ها از برجهاي خنك كننده گرد يا بطري شكل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.