مشخصات انواع پكيج هاي استخري

همه چيز درباره ميني چيلر ها

مشخصات انواع پكيج هاي استخري

۱۴ بازديد

 

 كاربرد پكيج هاي استخري

كاربرد و ويژگي هاي پكيج استخر چرا استفاده ميشود و مزاياي اين محصول را در ايم متن گفته ايم: 

اين دستگاهها باعث شده  كه امكان گرمايش آب در فصول سرد سال براي استخرهاي تفريحي يا مجموعه هاي ورزشي آبي، استخر كودكان يا آموزشي، سونا خشك و بخار، جكوزي، دوش ها، سرويس هاي بهداشتي و رختكن ها و سالن هاي ورزشي فراهم ميكند. موتورخانه و پكيج گرمايشي استخر و جكوزي از اصلي ترين بخش هاي تاسيسات و اجزاي مهم مجموعه هاي ورزشي، درماني و تفريحي آبي به حساب ميآيد.

معمولا استخرها از لحاظ ساختاري به دو نوع سرپوشيده و روباز تقسيم مي شوند و به همين دليل نوع تجهيزاتي كه در اين دو نوع سيستم استفاده مي شود با هم متفاوت است. بسيار با يكديگر متفاوت هستند و در صورت دسترسي به گاز شهري، استفاده از پكيج استخر آسانتر و به صرفه تر از هيترهاي مخصوص يا پكيج برقي خواهد بود. 

 انواع پكيج استخري

 اين سيستم ها بر اساس نوع سوخت مصرفي به دسته هاي زير تقسيم مي شوند:

گازي: يكي از پر كاربردترين هاي اين دسته مي باشد كه انرژي مصرفي خود را از گاز شهري يا گاز مايع تامين نمايند و در كشور ما به دليل استفاده از انرژي گاز بسيار محبوب و پرفروش هستند.

دوگانه سوز: اين نوع سيستم ها در موتورخانه هاي استخرهاي بزرگ كه ابعاد بالايي دارند، مورد بهره برداري قرار مي گيرند و با دو نوع سوخت گاز و گازوئيل قابل استفاده هستند و از مزاياي مهم آنها، امكان استفاده از يك سوخت به عنوان سوخت جايگزين است كه به نوبه خود خيال دارندگان اين سيستم را از توقف عملكرد سيستم ها راحت ميكند.

برقي: همانگونه كه از نام اين دستگاه معلوم است، اين نوع از پكيجها انرژي مصرفي خود را از طريق برق تامين مي نمايند و نيازي به گاز و گازوئيل ندارند در نتيجه با محيط زيست سازگاري بالايي دارند و در محيط هاي محدود و مكان هاي حاشيه شهر كه امكان دسترسي به گاز شهري وجود ندارد

سه گانه سوز: براي سوخت خود از سوخت هاي گاز و گازوئيل تغذيه مي كنند و همچنين مي توانند با نيروي برق نيز تغذيه شوند و مصرف كننده در صورت نبود سوخت به راحتي از سوخت ديگر به عنوان سوخت جايگزين استفاده كنند.

 

پكيج استخري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.