ويژگي هاي بخاري و شومينه

همه چيز درباره ميني چيلر ها

ويژگي هاي بخاري و شومينه

۱۶ بازديد

خصوصيات بخاري  

خصوصيات بخاري و معايب شومينه رو سعي كرديم به طور خلاصه و مفيد براي شما شرح دهيم :

  1. يكي از سيسيتم هاي واقعا نوستالژي و جذاب براي همه ايرانيان است. بخاري‌ها انواع مختلفي دارند كه در ايران مدل‌هاي گازي بيشتر مورد استفاده است.
  2. مهم‌ترين عيب بخاري‌ها در مقايسه با ساير سيستم‌هاي گرمايشي سياه كردن اطراف خصوصا ديوارها و وسايل نزديكشان است.
  3.  اين سيستم معمولا فضاي زيادي را اشغال مي‌كند و اگر درست نصب نشوند ممكن است خطراتي مانند گازگرفتگي براي ساكنان به همراه داشته باشد.
  4. قيمت مناسب و هزينه كم نگهداري و تعمير باعث شده بر محبوبيت و عموميت يافتن اين سيستم اضافه شود. 
  5. بخاري‌ها بهره‌وري انرژي بالايي دارند و اجازه نمي‌دهند گرماي توليد شده به راحتي هدر برود و نسبتا نحوه نصب و راه‌اندازي‌شان در مقابل ديگر سيستم ها آسان تر است.

معايب شومينه

شومينه قشنگ ترين سيستم گرمايشي موجود در بازار است اما به شدت راندمان اين سيستم پايين است و بيشتر زيبايي دارد تا استفاده باري تامين گرماي محيط و مي توان گفت تمام ويژگي‌هاي مثبت شومينه در يك كلمه خلاصه مي‌شود: زيبايي! مصرف بالاي انرژي و عدم گرم كردن خانه از مهم ترين عيب هاي اين وسيله است كه عملا حضورش در خانه را به عنوان يك وسيله دكوري تبديل مي كند. شومينه حاصل معماري فرانسوي در ايران است كه خيلي زود محبوبيت بالايي را در بين مردم ايران خصوصا قشر ثروتمند به دست آورد و در هر خانه اعياني، پس از آشنايي ايرانيان با اين سيستم گرمايشي، مي توان نمونه اي از اين نوع وسيله را پيدا كرد.

بخاري و شومينه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.