فن فوروراد دمنده

همه چيز درباره ميني چيلر ها

فن فوروراد دمنده

۲۰ بازديد

درباره ي فن  فوروارد دمنده 2600 m3/h 

فن فورارد محصولي پركاربرد كه ما دراين متن درباره ي نحوه استفاده اين محصول گفته ايم:

 فن هاي سري BEF سه سرعته براي نصب در فن كويل ها و كاربرد هاي تهويه مطبوع طراحي شده اند. فن سانتريفيوژ با دبي (2600-9700)  mᶟ/h محصول داراي توان مصرفي 660 وات ، جريان مصرفي 1.3 آمپر ،ولتاژ 380 ولت است. اين فن داراي مقطع خروجي مستطيلي كه براي نصب در سيستم هاي تهويه صنعتي و تجاري مي توانداستفاده شود. پروانه و حلزوني محصول از آهن  گالوانيزه بوده كه در برابر زنگ زدگي مقاوم است. اتصال موتور و پروانه به صورت محرك مستقيم بدون تسمه در اين محصول از يك سو و از سوي ديگر موتور تكفاز و 4 يا 6 قطب از ديگر قابليت هاي مهم اين محصول است. موتور مورد استفاده در اين محصول كلاس B بوده و داراي درجه حفاظت فن IP54  مي باشد.

 

نحوه نصب ويا استفاده از فن فوروارد دمنده 2600 m3/h

فن فوروارد نوعي فن سانتريفيوژ است كه روي پروانه آن تيغه‌ هايي با انحناي رو به جلو نصب شده اند. جهتِ انحناي اين تيغه ها در جهت گردش پروانه (ساعت‌ گرد) است. مواقع  نصب  اين نوع  فن فوروارد 2600 m3/h دمنده‎، حتماً فضاي خالي كافي در پشت فن فوروارد بايد قرار گيرد تا مكش و جابجايي هوا را به خوبي انجام دهد. نصب ناكارآمد اين محصول ممكن است منجر به كاهش بهرهوري، افزايش سر و صدا و حتي ايجاد لرزش در فن ميشود. انواع مختلفي از اين محصول وجود دارد كه برخي از آن ها يك پروانه داشته و برخي دو پروانه اي هستند. تفاوت در تعداد پروانه‌ ها منجر به تفاوت در اندازه‌ دهانه‌ فن نيز مي شود. 

 اين فن فوروارد قادر است مقادير زيادي از هوا را با فشار بالا جابجا كند. فن فوروارد 2600 m3/h دمنده يكي از پركاربردترين و قوي‌ ترين انواع فن‌ صنعتي است كه بيشتر براي محيط هاي وسيع مانند كارخانجات، محيط‌ هاي كارگاهي، مراكز اداري و تجارياستفاده ميشود. فن فوروارد با توجه به سيستم عملكردي خود، يكي از نمونه هاي فن سانتريفيوژ بسيار محبوب در ايران مي باشد كه توانسته است توجه بسياري از كاربران به سمت خود جلب كند. يكي از ويژگي هاي اين هواكش صنعتي و تاسيساتي موتور بسياري پر قدرت آن است كه به صورت تكفاز و 4 يا 6 قطب توليد و روانه بازار شده است. 

 

فن فوروارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.