انبساط بسته چيست؟

همه چيز درباره ميني چيلر ها

انبساط بسته چيست؟

۹ بازديد

مخزن انبساط بسته 50 ليتري در كچا استفاده ميشود   ؟

منبع انبساط بسته 50 ليتري مهرافروز با ضخامت ورق 2.5 ميلي متري و همچنين قطر 38.5 سانتي متر توليد و روانه بازار شده است تا نياز هاي ساختمان ها با متراژ متفاوت را برطرف سازد. اين محصول مي تواند به تنهايي بخش بزرگي از نياز ها را برطرف سازد. از منبع هاي انبساط بسته براي ساختمان هاي اداري، مسكوني و تجاري مي توان استفاده كرد

منبع انبساط بسته 50 ليتري مهرافروز يك محصول بسيار خاص و متفاوت در ميان تمامي مخازن است كه با كارايي بالاي خود توانسته است به عنوان يك محصول كاربردي در بازار شناخته شود. اين مخزن داراي ويژگي هاي بسيار متفاوت و متنوعي است كه توانسته است با استفاده از اين ويژگي ها جايگاه بسيار خوبي در ميان مصرف كنندگان از آن خود كند. ظرفيت ليتر 50 اين مخزن انبساط بسته از مهم ترين امتيازات اين محصول است كه براي ساختمان هايي تا 300 متر مكعب مناسب و مفيد بوده است.

 

 مشخصات فني منبع انبساط بسته  

  • ضخامت ورق 2.5 ميلي متر
  • قطر 38.5 سانتي متر
  • ارتفاع 47 سانتي متر
  • وزن 8.5 كيلو گرم
  • ظرفيت ليتر 50

منبع انبساط بسته عايق دار مهر افروز مخزني است كه با هواي اتمسفر در ارتباط است و فشار داخل آن برابر با فشار جو محل نصب مي باشد. اين پمخزن انبساط  كه در شرايط خاص توليد شده نياز به يك شير شناور (فلوتر) جهت تثبيت سطح آب مخزن در اين محصول نيز دارد. لازم به ياد آوري است كه اين محصول بايد در ترازي نصب گردد كه سطح آب داخل آن در وضعيت عادي حداقل 122 سانتي متر از بالا ترين نقطه اجراي سيستم گرمايشي قرار گرفته است.

 

منبع انبساط بسته

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.