پمپ آب كولر دمنده PCP-5H2S

همه چيز درباره ميني چيلر ها

پمپ آب كولر دمنده PCP-5H2S

۳۸ بازديد

معرفي پمپ آب كولر دمنده PCP-5H2S

پمپ آب كولر PCP-5H2S دمنده از IP درجه محافظت 3X بهره مند مي باشد. پمپ آب كولر به صورت ايستاده در كف كولر قرار مي گيرد كه توسط دو پين به بدنه ي كولر متصل و ثابت مي شود. پايه پمپ بايد درون يك سبد آشغال گير قرار داشته باشد تا رسوبات و تكه هاي پوشال وارد پمپ نشود و عملكرد آن را دچار اختلال نكند. پمپ هاي جديدتر خود از صافي در ورودي برخوردار هستند و به سبد آشغال گير احتياجي ندارند، اما استفاده از سبد براي اطمينان ايده مناسبي است. هنگامي كه موتور الكتريكي با استفاده از محور، پروانه كوچك را مي‌چرخاند، آب از تشتك كولر و از طريق سوراخ هاي كفي پمپ به داخل پمپ مكش مي شود. پروانه ي پمپ با فشار آب را به سمت خروجي پمپ مي راند. خروجي يا همان چپقي به يك سه راهي انشعاب اتصال دارد و آب سه قسمت شده هر قسمت از طريق يك شلنگ به بالاي پوشال ها مي رسد.

 

يكي از خصوصيات اين محصول، نوع سيال است كه بايد از آن استفاده كنيد . آب مورد استفاده نيز بايد تميز بوده و تكفاز باشد.

 

موتور الكتريكي پمپ نيز از نوع تك فاز القايي با قطب چاك ‌دار مي باشد. موتورالكتريكي و پروانه ي پمپ دو قسمت اصلي الكتروپمپ آب مي باشند كه با يك ميله ي بلند به يكديگر متصل مي شوند. موتور الكتريكي كه در بالاترين قسمت الكتروپمپ است و بيرون آب قرار دارد از يك كلاهك محافظ برخوردار است تا اجازه ندهد تا آب روي موتور بپاشد. خروجي آب پمپ در واقع لوله ي كوتاه و كوچكي بوده كه به آن چپقي مي گويند و روي همين پايه ي دامني شكل واقع شده است. پمپ آب كولر دمنده PCP-5H2S تواني برابر 58 وات دارد . در نظر داشته باشيد كه نوع سيالي كه بايد از آن استفاده كنيد آب تميز بوده و تك فاز مي باشد.

جزئيات پمپ آب كولر دمنده مدل PCP-5H2S

پمپ آب كولر دمنده PCP-5H2 ميزان آبدهي برابر با 13 ليتر در دقيقه دارد و سرعت گردش موتور آن 2600 دور بر دقيقه مي باشد. پمپ ها از مناظر گوناگون انواع مختلف و متنوعي دارند. پمپ آب كولر از نوع سانتريفوژ گريز از مركز تك مرحله اي مي باشد كه پره هاي آن از نوع جريان محوري يا همان پروانه اي است. جريان مصرفي اين محصول 0.45 آمپر و وزن آن معادل 1.35 كيلوگرم مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.