تجهيزات كنترل و اندازه گيري فشار

همه چيز درباره ميني چيلر ها

تجهيزات كنترل و اندازه گيري فشار

۱۲ بازديد

شركت هاي مختلفي كه در زمينه‌ي توليد تجهيزات كنترلي فعاليت مي‌كنند به منظور تامين سلامت سيستم هاي انتقال سيالات و سيستم هايي كه نقش موثر و بسزايي در حوزه تاسيسات ساختماني دارا مي‌باشند، دست به طراحي و توليد سيستم ها و تجهيزاتي زده اند كه بتوانند سطح فشار موجود در سيستم هارا سنجيده و خلاء هاي ايجاد شده را بيابند. 

تجهيزات كنترلي فشار سنج

انواع روش هاي اندازه گيري فشار

فشار، درواقع اصلي ترين معيار فيزيكي سيستم ها مي‌باشد كه از تقسيم واحد نيرو بر واحد سطح به دست مي‌آيد. سيستم‌ها، لوازم و ابزار هاي گسترده و وسيعي براي سنجش فشار و خلاء موجود در سيستم هاي انتقال سيالات ساخته شده اند كه اصطلاحا  فشارسنج، خلاء سنج و يا مانومتر ناميده مي‌شوند. فشار كميتي مطلق و يكسان نيست و براي اندازه گيري بايد حتما مقدار آن را نسبت به يك فشار مرجع سنجيد. برخي اوقات اين فشار مرجع همان فشار خلاء است و فشارسنج نسبت به فشار خلاء عمل مي‌كند. در مواقعي از اين دست كه فشار خلاء يا صفر مبنا قرار مي‌گيرد اصطلاحا از روش فشار مطلق استفاده شده است. اگر مبناي اندازه‌گيري را اتمسفر قرار دهيم، روش مورد استفاده فشار سنجش نام دارد. شيوه‌ي ديگري نيز تحت عنوان فشار تفاضلي وجود دارد كه همانطور كه از نامش مشخص است. معياري براي سنجش ميزان اختلاف فشار ميان دو نقطه مختلف در يك سيستم مي‌باشد. نام ديگر روش فشار تفاضلي، اختلاف فشار نيز مي‌باشد. براي خريد دستگاه فشار سنج بايد به نكاتي اعم از ميزان دقت دستگاه و جنس بدنه‌ي فشار سنج توجه كنيد.

بهترين مركز خريد فشارسنج

با مراجعه به فروشگاه اينترنتي خانه تأسيسات مي‌توانيد ضمن بهره مندي از تخفيفات گسترده و قيمت هاي مقرون به صرفه اي كه براي شما مشتريان گرامي در نظر گرفته شده است، از گارانتي و ضمانت نامه‌اي كه كتبا در اختيار شما عزيزان قرار مي‌گيرد نيز استفاده كنيد. اين كاهش قيمتي كه در سايت شاهد آن مي‌باشيد به علت حذف واسطه‌ هاي زائد است. علاوه بر اين براي اينكه با اطمينان بيشتري خريد خود را به انجام رسانيد، پل هاي ارتباطي‌اي در فروشگاه اينترنتي خانه تاسيسات تعبيه شده است تا مشاوران اين فروشگاه در هر ساعتي از شبانه روز پاسخگوي پرسش ها و پذيراي دغدغه هاي شما باشند. علاوه بر مشاوره، خودتان نيز مي‌توانيد از امكان ويژه‌ي سايت مبني بر مقايسه‌ي محصولات مختلف برندهاي گوناگون با يكديگر، كيفيت خريد خود را بالا ببريد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.