فن كويل ديواري آكس CMA/B 100 ML ECONOMY

همه چيز درباره ميني چيلر ها

فن كويل ديواري آكس CMA/B 100 ML ECONOMY

۶ بازديد

معرفي فن كويل ديواري آكس CMA/B 100 ML ECONOMY

آب سرد يا گرم توليد شده ي چيلر يا بويلر توسط پمپ ها از طريق رايزرها به لوله هايي با قطر كوچكتر فرستاده مي شوند تا در نهايت به فن كويل ها (FCU) هدايت شوند. FCU اساسا جعبه اي با فن داخلي مي باشد كه هواي داخل فضا را مي كشد و آن از روي كويل گرم يا سرد عبور مي دهد ، بدين صورت دماي هوا تغيير كرده و سپس اين هوا به داخل فضا پخش مي شود. آب سرد به FCU وارد شده و از طريق كويل خنك كننده (مجموعه اي از لوله هاي نازك) عبور كرده و گرماي هواي داخل آن را جذب مي كند .يكي از خصوصيات برجسته ي اين محصول الكترو فن از نوع سه دور مي باشد.

فن كويل ديواري CMA/B 100 ML ECONOMY آكس داراي دمپر شناور اتوماتيك توزيع هواي سرد يا گرم در تمام سطوح اتاق با حركت شناور دمپرها به صورت اتوماتيك در جهت هاي افقي و عمودي امكان پذير مي باشد. پمپ درين داخلي مي تواند آب حاصل از تقطير را تا ارتفاع ۸۰۰ ميليمتر بالاتر از دستگاه خارج نمايد.

 

مشخصات فن كويل ديواري آكس مدل CMA/B 100 ML ECONOMY

اين محصول از الكتروموتور سه دور يا چهار دور برخوردار مي باشند كه توسط كليد سكتوري و يا به صورت ديجيتالي كنترل مي‌شود . آن معمولاً از ترموستات محيطي كه روي ديوار نصب مي شود فرمان مي گيرند. روي كنترلر دستگاه، يا همان ترموستات امكان انتخاب مود فصل، انتخاب دور، خاموش و روشن كردن دستگاه و تعيين دماي مورد نظر و در برخي مدل‌ها امكان زمان بندي و… تعبيه شده است و فن هاي آلومينيومي استفاده از فين هاي آلومينيومي ارتقا يافته جهت افزايش راندمان و تبادل حرارتي در فن كويل ها درين در دو جهت وجود اتصالات لوله درين در دو سمت پنل امكان نصب آسان و عملكرد بهتر دستگاه را به دنبال دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.