فن كويل ديواري آكس CMB 200 T

همه چيز درباره ميني چيلر ها

فن كويل ديواري آكس CMB 200 T

۶ بازديد

معرفي فن كويل ديواري آكس CMB 200 T

مدار لوله كشي فن كويل ديواري CMB 200 T آكس به گونه اي است كه آب سرد و آب گرم را توسط يك سيستم مركزي به فن كويل هدايت مي كند. آب گرم اين محصول معمولا توسط موتورخانه يا واحد مستقل مانند پكيج گرمايشي تامين شده و آب سرد آن نيز از دستگاه هاي مركزي چيلر و ميني چيلر تامين مي شود.

فن كويل ديواري AUX در دسته ي محصولات تهويه مطبوع قرار داردكه با كمك نيروي فن ، باد را به وسيله بلوور از روي كويل لوله مسي با فين آلومينيومي عبور داده و گرمايش و سرمايش محيط را برطرف مي كند.

 

 

يكي از مزاياي اين محصول در اين است كه به صورت دكوراتيو ، زيبا و خاص است همچنين از سبك با طراحي بسيار زيبا و ارتفاع كم نيز بهره مند مي باشد.

 

فن كويل‌، محصولي بوده كه توسط پرتاب باد به وسيله ي بلوور و عبور آن از كويل آبگرم و آب سرد ، مسئول گرم سازي و سرد سازي محيط مي باشد. مدار لوله كشي فن كويل براي انتقال آب سرد و گرم مي باشد . اين محصول از الكتروموتور سه دور برخوردار بوده كه توسط كليد سكتوري و يا به صورت ديجيتالي كنترل مي‌شود اين فن كويل ديواري آكس CMB 200 T محصول كشور چين مي باشد.

 

جزئيات فن كويل ديواري آكس مدل CMB 200 T

فن كويل ديواري آكس مدل CMB 200 T به پنل داخلي كولر گازي شباهت دارد كه در بسياري از موارد تنها كارشناسان مي توانند آن را تشخيص دهند چون اغلب آن را با كولر گازي اشتباه مي گيرند. آن محلي را روي كف اشغال نمي كند و لوله كشي از كف يا سقف بايد به محل نصب برسد. اين دستگاه از پنل ABS ، كويل مسي ، فن پليمري و ريموت كنترل برخوردار بوده است و همچنين به نصب ترموستات ديواري نيازي ندارد.
مدار لوله كشي فن كوئل جهت انتقال آب سرد و گرم مي باشد كه آب سرد در اين سيستم از يك دستگاه مركزي (چيلر) تامين شده و آب گرم مي تواند از موتور خانه مركزي و يا دستگاه هاي مستقل مانند پكيج گرمايشي تامين شود. برخي مدل ها جهت تامين هواي مكش از سيستم هواساز مركزي استفاده مي شود.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.