فن كويل ديواري آكس CMB 300 T IE3

همه چيز درباره ميني چيلر ها

فن كويل ديواري آكس CMB 300 T IE3

۸ بازديد

مشخصات فن كويل ديواري آكس CMB 300 T IE3

آخرين بخش از يك سيستم تهويه مطبوع فن كويل مي باشد كه به صورت مستقيم در ساختمان هاي مسكوني، تجاري و صنعتي استفاده مي شود. اين دستگاه متشكل از يك فن دمنده بوده كه هوا را به بيرون هدايت مي كند. يك مبدل حرارتي (كويل) سرد و گرم در آن وجود دارد تا عمل انتقال حرارت و تهويه هوا را به صورت جابجايي اجباري انجام دهد. به هر كويل دو لوله متصل مي شود كه يكي لوله ورود آب گرم از بويلر در زمستان يا لوله ورود آب سرد چيلر در تابستان و ديگري لوله مخصوص برگشت آب به موتور خانه مركزي است.فن كويل ديواري CMB 300 T IE3 آكس نمونه اي از اين محصولات است.

 

يكي از مزاياي اين محصول طراحي دكوراتيو، زيبا سبك بوده كه ارتفاع آن نيز كم مي باشد.

 

فن كويل‌ ديواري آكس محصولي است كه از طريق پرتاب باد توسط بلوور و عبور آن از كويل آبگرم و آب سرد سرمايش و گرمايش محيط را انجام مي هد. مدار لوله كشي فن كويل براي انتقال آب سرد و گرم مناسب است. اين محصول از الكتروموتور سه دور بهره مند بوده كه توسط كليد سكتوري و يا به صورت ديجيتالي كنترل مي‌شود .

 

جزئيات فن كويل ديواري آكس مدل CMB 300 T IE3

فن كويل ديواري آكس مدل CMB 300 T IE3 با طراحي دكوراتيوي زيبا و سبك ، براي نصب بر روي ديوار در تمامي ساختمان ها از جمله مسكوني، اداري، شركت ها و ساختمان هاي صنعتي، بيمارستان ها و مراكز تجاري كاملا ايده آل مي باشد. فن كويل ديواري آكس (AUX) ساخت كشور چين بوده در ظرفيت هاي 400 ، 300، 200 و 400 CMB به مرحله ي طراحي و توليد مي رسد.

مدار لوله كشي فن كوئل به منظور انتقال آب سرد و گرم در نظر گرفته شده است كه آب سرد در اين سيستم از يك دستگاه مركزي (چيلر) تامين شده و آب گرم مي تواند از موتور خانه مركزي و يا دستگاه هاي مستقل مانند پكيج گرمايشي تامين شود. برخي مدل ها براي تامين هواي مكش از سيستم هواساز مركزي استفاده مي كنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.