فيلتر شني تصفيه آب هايواتر HW 360 T

همه چيز درباره ميني چيلر ها

فيلتر شني تصفيه آب هايواتر HW 360 T

۱۹ بازديد

معرفي فيلتر شني تصفيه آب هايواتر HW 360 T

فيلتر شني استخر هايواتر آب از بستر شن و ماسه هاي دانه بندي شده عبور مي دهد و با اينكار  ذرات معلق در آب را كامل جداسازي مي كند. اين فيلتر ها ضمن اينكه ذرات معلق در آب را مي گيرند، چربي هاي شناور در روي آب را هم تا حدود زيادي جذب كرده كه اين امر شفافيت آب را به ميزان زيادي بالا مي برد. اين محصول در دو مدل شير از بغل وشير از بالا موجود است. فيلتر شني تصفيه آب HW 360 T هايواتر اين قابليت را دارد تا ذرات با قطر 50 ميكرون را جذب كند. بدنه اين دستگاه از جنس فايبرگلاس ساخته شده و همچنين در ظرفيت هاي 25 الي 130 گالن در دقيقه موجود مي باشد. لازم به ذكر است كه آن مجهز به شير 6 حالته بوده كه عملكرد و اعمال تغييرات را در اين محصول آسان مي كند.

 

مزاياي برجسته ي اين محصول، پاكسازي آب و فيلتر كردن كثيفي هاي آب استخر است كه از ورود آلودگي به آب ممانعت مي ورزد. 

 

مشخصات سيليس 320 KG، حجم تصفيه 8 ساعت 245، سايز لوله 2 INCH،ارتفاع 139 CM و آبدهي 135 CM است. فيلتر شني تصفيه استخري هايواتر سري HW در دو مدل T (شير از بالا) و S (شير از بغل) طراحي و توليد مي شود كه براي فيلتراسيون و ايجاد آب با كيفيت بالا و زلال در سيستم تصفيه استخر هاي خصوصي و عمومي، حوضچه آب سرد و جكوزي ايده آل مي‌باشد. اين محصول قابليت كاركرد زير نور آفتاب (فضاي باز) را دارد. براي بكواش اپراتور ، شيرها را براي تغيير مسير آب تنظيم مي‌كند، لوله برگشت به استخر را مي‌بندد و لوله خروجي را باز مي كند كه آب وارد سيستم فاضلاب شود.

 

جزئيات فيلتر شني تصفيه آب هايواتر مدل HW 360 T

نكات فني در عملكرد فيلتر شني تصفيه آب هايواتر مدل HW 360 T اين است كه حداقل دماي محل نصب و نگهداري فيلتر شني نبايد از 4 درجه بيشتر باشد، بستن سريع شير فلكه بعد از خروجي دستگاه مي تواند به دستگاه صدمه وارد كند ،گيج فشار در ورودي و خروجي به اپراتور مي فهماند كه مسير عبور آب در فيلتر درحال بسته شدن مي باشد.اگر گيج ،فشار زيادي را در ورودي نسبت به خروجي نشان دهد متوجه خواهيم شد كه آشغال زيادي در بين شن ها تجمع پيدا كرده و به اين معني است كه بايد فيلتر را سريعا بكواش كنيم .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.