منبع كويل دار افقي خانه تاسيسات 400 ليتري

همه چيز درباره ميني چيلر ها

منبع كويل دار افقي خانه تاسيسات 400 ليتري

۲۱ بازديد

معرفي محصول منبع كويل دار افقي خانه تاسيسات 400 ليتري

منبع كويل دار نوع ديگري از مخازن است كه به منظور تامين آب گرم مصرفي استفاده مي شود.آن به جاي منابع دو جداره در موتور خانه نصب مي شود. منبع كويل دار خانه تاسيسات 400 ليتري از مبدل هاي حرارتي پوسته و لوله ساده تر است كه براي توليد و ذخيره آب گرم مصرفي در مصارف خانگي، تجاري و صنعتي سبك و نيمه سنگين كاربرد دارد. مكانيزم اصلي كاركرد منبع كويل دار به اين صورت مي باشد كه آب گرم شده توسط بويلر در سيستم، به داخل كويل ها جريان يافته و باعث افزايش دماي آب سرد ورودي مي گردد . اين آب ورودي در بين كويل ها داخل منبع جريان دارد و مي تواند به دو صورت افقي و عمودي طراحي و ساخته شود.

اين مخازن كوئل دار افقي متشكل از يك كوئل مسي بوده كه شامل لوله هاي رفت و برگشتي است كه آب داغ و يا بخار بويلر در آنها جريان پيدا مي كند و از طريق تماس آن با آب داخل منبع، آن را گرم مي كند.

جزئيات منبع كويل دار افقي خانه تاسيسات مدل 400 ليتري

آن چيزي كه منبع كويل دار را نسبت به مخزن دوجداره برتر ساخته ، سهولت تعميرات آن به دليل تك جداره بودن (در هنگام نشت) و بازده بالاتر كاري به علت وجود منبع حرارتي داخلي آن است. همچنين چون در آن كويل وجود دارد و ضريب انتقال حرارت بالاي كويل مسي، آب را به سهولت و سريعا گرم مي كند ، به راحتي مي توان از آن استفاده كرد و همچنين پس از گذشت چندين سال امكان رسوب زدايي و حتي تعويض كويل به راحتي فراهم خواهم شد. جنس بدنه ي منابع كويلي معمولا از نوع ورقه ي گالوانيزه گرم بوده و ضخامت ورق هاي بدنه دستگاه بسته به فشار كاري، دماي كاري دستگاه و همچنين حدود مجاز آيين نامه اي از 4 ميليمتر الي 16 ميليمتر متغير است و در صورت استفاده از ورق سياه، جهت جلوگيري از فرسايش و اكسيد شدن آن،سطح داخلي منابع را توسط رنگ اپوكسي كاملاً پوشش مي دهند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.