وان هاي جكوزي و محل نصب آن ها در منازل

همه چيز درباره ميني چيلر ها

وان هاي جكوزي و محل نصب آن ها در منازل

۲۰ بازديد

توضيحاتي در خصوص محل دقيق براي نصب جكوزي 

اگر قصد نصب بي دردسر يك وان جكوزي در منزل شخصي خود را داريد پيشنهاد ما به شما اين است كه از همان ابتدا كه در حال نقشه كشي بناي ساختمان خود هستيد ، در سرويس بهداشتي خود طراحي اين وان را نيز در نظر گرفته تا بتوانيد آن را به راحتي نصب كنيد. با اين كار ديگر  مستعد مشكلات دست و پا گير نخواهيد شد. اما نمونه هاي قابل حمل ديگري نيز از جكوزي موجود است كه با وارد كردن آن به فضاي باز ، فرايند حمل و نقل ، جابجايي و نصب را براي كاربران نسبتا آسان مي گرداند. براي اين منظور وان آب گرم را به داخل خانه بياوريد و سپس در كنار آن روي يك چرخ دستي جكوزي قرار داده و همراه آن حمل كنيد. سپس يك  گاري را به حياط خلوت تان آورده و در قسمتي كه قصد داريد تا جكوزي را در آن جا نصب كنيد بچرخانيد. اين بدان معني است كه آنها به قسمتي از حياط خلوت شما نياز دارند كه حداقل عرض آن برابر با ارتفاع جكوزي شما باشد. در برخي موارد، ورودي حياط خلوت افراد به قدر كافي بزرگ و گسترده نمي باشد . حال سوال اين است كه چه بايد كرد؟ در اينجا فروشنده مي‌تواند براي تحويل جكوزي خود به آساني يك جرثقيل ترتيب داده كه توسط آن وان آب گرم از بالاي خانه بلند شده و سپس با استفاده از جرثقيل به حياط فرود آيد. اين ها از گزينه هايي هستند كه به واسطه ي آن شما قادر خواهيد بود نسبت به بودجه و نظر شخصي خودتان آن ها را انتخاب كرده و تصميم بگيريد كه از كدام يك استفاده كنيد.

محل نصب جكوزي

 براي نصب انواع جكوزي به چه تجهيزاني نياز داريم

يك پد بتني تراز يا يك سكو تقويت‌ شده در دسته ي سطوح رايجي قرار مي گيرند كه بر روي آن وان‌هاي داغ نصب مي شود . با اين حال، بسته به مدل اسپا كه استفاده مي كنيد، ممكن است نسبت به ريختن بتن بر روي آن بي نياز باشيد.يك پد تراز ساخته شده از سنگفرش هاي سنگي، يك دال كامپوزيت ساخته شده از چوب و شن، يا يك پد آبگرم مدولار كه از پلاستيك سنگين ساخته شده است از ديگر پيشنهاداتي است كه كارشناسان خبره ما برايتان در نظر مي گيرند كه با توجه به سليقه و ايده ي شخصي خودتان مي توانيد بدون دردسر يكي را برگزينيد .حتي شما مي توانيدبا فروشندگان جكوزي صحبتي كوتاه داشته و از آن ها بخواهيد كه در اين خصوص به شما ياري برسانند . اين افراد در ارائه دادن الزامات خاص فونداسيون مدل اسپا نظرات مناسبي داشته و قادر خواهند بود تا به خوبي ابهامات شما را بر طرف سازند. بعضي از افراد گمان مي كنند كه جكوزي ها نيازمند به لوله كشي هستند كه سخت در اشتباه اند. جكوزي يا آبگرم قابل حمل، يك ظرف كاملاً مستقل است كه طراحي آن بيشتر براي ارائه مزاياي شگفت انگيز آب درماني به افراد مي باشد و كاربرد آن بيشتر در اين خصوص مشاهده مي شود. پس از نصب جكوزي ، شما قادر خواهيد بود تا به سادگي آبگرم را با يك شلنگ باغچه تامين كنيد و فقط كافي است تا آب از طريق سيستم لوله كشي و فيلتراسيون داخل كابينت اسپا گردش مي كند. افراد بايستي سالي چند مرتبه آب جكوزي را تخليه كرده و مجددا آن را پر كنند . اين كه اين عمل دقيقا بايد چند دفعه در طي سال انجام شود بسته سيستم مراقبتي آبي و تعداد دفعالتي است كه از جكوزي استفاده مي كنيد ؛ با اينكار عمر سيستم بالا مي رود و رسوب گذاري در آن انجام نخواهد شد. مواردي مثل نصب لوله‌هاي ورودي و خروجي، سراميك، قيرگوني در صورت نياز، برق مورد نياز، فيلتراسيون و سيستم هاي مخصوص بايد از ديگر مواردي است كه نبايد ساده از آن بگذريد . اين جزئيات بسيار حائز اهميت بوده و در صورت ناديده گرفتن آن ها خساراتي مي تواند گريبان گير افراد شود.

 برق رساني صحيح و درست به جكوزي 

مقدار برقي كه جكوزي ها به آن نياز دارند 110 ولت يا 220 ولت مي باشد. اگر مدل 110 ولتي را انتخاب مي كنيد – كه بيشتر مواقع به اسم “plug-and-play” ناميده مي شود – تنها مي توانيد از پريز داخل حياطتان نيز استفاده كنيد و لازم نيست به دنبال تجهيزات پيچيده باشيد. اما چنانچه قصد داريد تا مدل 220 ولتي را انتخاب مي كنيد، بهتر است تا با يك برقكار خبره و مجرب صحبت كرده و از او اطلاعات كسب كنيد . از او بپرسيد كه چه مقدار برق براي تامين انرژي آبگرم نيار است .بعد از آن برقكار بايد سيم هاي مناسب را از تابلو برق به وان آب گرم بكشد. كمك كردن در درك مزايا و معايب دو پيكربندي الكتريكي از وظابف فروشنده بوده كه به شما كمك مي كند تا الزامات و تجهيزات صحيحي را خريداري كنيد كه به دردتان بخورد و از خريدن تجهيزاتي كه به آن نيازي نداريد پرهيز كنيد تا در هزينه هايتان صرفه جويي شود . براي نمونه هاي ثابت نيز همين موضوع حائز اهميت بوده و شديدا احساس مي شود.ضمنا در انتخاب برق كش نيز توجه كنيد كه كاربلد باشد. برق كش بايد به آساني بتواند فرايند برق كشي را انجام دهد ،در غير اين صورت با بروز كوچكترين اشتباه ، صدمات و آسيب هاي جبران ناپذيري را مي تواند به شما وارد كرده و هزينه هاي گزافي را بر جاي بگذارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.