فن كويل سقفي بدون كابينت ساران مدل SRFCHC-200

همه چيز درباره ميني چيلر ها

فن كويل سقفي بدون كابينت ساران مدل SRFCHC-200

۱۱ بازديد

مشخصات محصول فن كويل سقفي بدون كابينت ساران مدل SRFCHC-200

ساران جزو توليد كنندگان انواع فن كويل هاي سقفي، ديواري، كانالي و زميني مي باشد كه محصولات خود را با كيفيت بالا و ظرفيت هاي مختلف به مرحله ي توليد و عرضه به بازار رسانده است. از اين رو، اين برند  نيازهاي مختلف شما مشتريان و خريداران گرامي را پاسخ خواهد داد و به شما در داشتن يك انتخاب نهايي مناسب كمك شاياني خواهد كرد. فن كويل سقفي بدون كابينت ساران SRFCHC-200 در دسته مدل هاي ارائه شده توسط اين برند مي باشد كه از ظاهر زيبا، منحصر به فرد و جالب توجه برخوردار است.طراحان اين محصولات تنها به داشتن جلوه زيبا بسنده نمي كنند بلكه آن ها را از دوام و عمر مفيد بالايي بهره مند مي سازند. فشار كاري اين محصول بالا مي باشد ، از اين رو آن ها يك مورد ايده آل براي ساختمان هايي به شمار مي روند كه طبقات زيادي داشته باشند. لازم به ذكر است بگوييم كه پس از توليد فن كويل هاي ساران ؛ آن ها را توسط محلول هاي ويژه شست و شو مي دهند تا چربي زدايي كامل شوند. 

اين فن كويل لوله هاي مسي سه رديفه به قطر 3/8 اينچ دارد. همچنين از فين هاي آلومينيومي با بازدهي بالا برخوردار بوده و شايان ذكر است بگوييم كه اين محصول مانند ساير محصولات ساران توسط تكنولوژي پيشرفته و ماشين آلات اتومات ساخته شده است. به دليل بهره گيري از فناوري فين هاي صفحه اي اين مدل در مقايسه با ساير نمونه هاي مشابه از سطح تبادل حرارتي بالاتري برخوردار است.بهره مندي از فيلتر هواي قابل شستشو با دسترسي آسان و خاصيت آنتي باكتريال جزو مزاياي ايده آل اين محصول به شمار مي رود. بدنه اين دستگاه از رنگ پودري كوره اي پوشيده شده است كه اين روش به صورت الكترواستاتيكي بر روي آن اعمال شده است. جنس بدنه و تشت تقطير از ورق گالوانيزه مي باشد و سنگين وزن نيست.

 

جزئيات فن كويل سقفي بدون كابينت مدل SRFCHC-200 ساران

از پارامتر هاي پر اهميت اين محصول مي توان به الكتروموتور تكفاز سه سرعته آن اشاره داشت. الكتروموتور دستگاه رله حرارتي داشته كه در برابر حرارت سيم پيچ و بار الكتريكي از آن محافظت مي كند.بهره مندي از فن سانتريفيوژ ديگر مشخصه فني اين دستگاه به شمار مي رود كه داراي بالانس استاتيكي و ديناميكي بوده و در هنگام عملكرد كمترين صداي ممكن را توليد مي كند ؛ به همين جهت آن هيچگونه آلودگي صوتي ايجاد نمي كند. همچنين دستگاه به كليد سه سرعته براي كنترل دور الكتروموتور برخوردار است. ساران براي تمامي فن كويل هاي ضمانت گارانتي در نظر گرفته است تا كاربر از ايمني محصول اطمينان حاصل كند و مدت اين ضمانت 18 ماه است. همچنين خدمات پس از فروش 10 ساله براي اين دسته از محصولات در نظر گرفته شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.