فن كويل زميني مورب زن ساران مدل SRFCSE-200

همه چيز درباره ميني چيلر ها

فن كويل زميني مورب زن ساران مدل SRFCSE-200

۳۱ بازديد

معرفي محصول فن كويل زميني مورب زن ساران مدل SRFCSE-200

برند ساران از نام هاي معتبري است كه در زمينه ي توليد تجهيزات تهويه مطبوع فعاليت بسياري دارد. اين برند محصولات خود را در تنوع بالايي به لحاظ انواع و البته ظرفيت به شما مشتريان گرامي ارائه كرده است تا هر فرد با هر نوع بودجه اي بتواند از آن بهره مند شود. فن كويل هاي ساران از اين دسته محصولات به شمار مي روند كه در ادامه اين بحث قصد داريم تا به بررسي مشخصات آنها بپردازيم. فن كويل زميني مورب زن ساران SRFCSE-200 از مدل هاي عرضه شده در اين سري محصولات به شمار ميرود كه اط ظرفيت 200 CFM برخوردار است. اين دستگاه داراي كويل سه رديفه است و همچنين از فين هاي آلومينيومي 14 پره با راندمان بالا بهره مند مي باشد. از ديگر مزيت هاي مهم اين محصول مجهز بودن آن به الكتروموتور تك فاز سه سرعته است كه كارايي بالاي دستگاه را تضمين مي كند.

طراحي و ظاهر زيباي اين سيستم در كنار كاركرد مناسب اهميت خاصي نزد افراد داشته و چون از سطح صداي پاييني برخوردار است آلودگي صوتي ندارد. حائز اهميت است بگوييم كه فيلتر هواي آن قابل شستشو و دسترسي بوده و اين مورد را مي توان مزيتي ديگر دانست. از ماشين آلات پيشرفته و كاملا اتوماتيك در توليد اين محصول استفاده شده است. همچنين از تكنولوژي هوشمند فين هاي صفحه اي بهره گيري شده و در نتيجه سيستم از سطح تبادل حرارت بالايي برخوردار است. كويل اين دستگاه پس از توليد با استفاده از محلول هاي ويژه چربي زدايي و شسته مي شود. سپس تحت فشار مشخصي تست شده و از اين رو، مناسب استفاده در ساختمان هاي بلند با تعداد طبقات بالا است.

 

جزئيات محصول فن كويل زميني مورب زن مدل SRFCSE-200 ساران

اين محصول فن سانتريفيوژ داشته كه جنس آن از ABS است و داراي بالانس استاتيكي و ديناميكي مي باشد. دسيبل صداي اين فن در كمترين حالت ممكن بوده به اين صورت كه آلودگي صوتي براي شما ايجاد نمي كند ؛ به دليل همين خاصيت . اين محصول مجهز به كليد 4 وضعيتي براي تنظيم الكتروموتور مي باشد. همچنين بدنه دستگاه از ورق گالوانيزه بوده و رنگ آميزي آن با استفاده از رنگ پودري و به روش الكترو استاتيك انجام شده است. براي ضمانت كاركرد دستگاه و سلامت فيزيكي آن كه كاربر بتواند اطمينان حاصل كند گارانتي 18 ماهه همراه با محصول ارائه مي شود. علاوه بر اين، از تاريخ نصب به مدت 10 سال خدمات پس از فروش به كاربر تعلق مي گيرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.